.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۱۷ گلزار شهید در مازندارن ساماندهی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: از هزار و ۶۰۲ گلزار شهدای استان ۶۷۱ گلزار ساماندهی شدند و ساماندهی تک مزارهای باقی مانده در سال ۹۶ در اولویت قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مازنی مدافع حرم آل الله، که با جان فشانی و ایثار از کیان کشور و اسلام و حریم ولایت حراست نمودند و عزت، اقتدار و سربلندی برای ملت ایران به ارمغان آوردند، عنوان نمود: ساماندهی گلزار شهدا از مطالبات خانواده معظم شهدا و وظیفه ای همگانی است و این مهم باید با جدیت دنبال شود.

معاون استاندار با اشاره به این که برای ساماندهی ۲۰ تک مزار تامین اعتبار شده است، اعلام کرد: ساماندهی تک مزارهای باقی مانده در سال ۹۶ در اولویت قرار دارد.

وی، با اشاره به این که از ۱۶۰۲ گلزار شهدای استان، تاکنون تعداد ۶۱۷ گلزار ساماندهی شده است، افزود: برای ساماندهی تک مزارهای باقی مانده از ظرفیت دهیاری ها به نحو مطلوب بهره گیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با قدردانی از اهتمام برخی دستگاه های اجرایی در تعامل با کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان، یاد ، آور شد: همه باید دین خود را به شهدای گلگون کفن ایران اسلامی ادا کنند.

در آغاز این جلسه رضایی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره کل در خصوص ساماندهی گلزار شهدای مازندران و مدیران و نمایندگان ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع در این راستا ارائه کردند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.